Wednesday, November 14, 2012

ikan, air asam, pulut, durian, lambuk, kulat sisir

salam,
hari ni kita WW ajelah ye....:)


6 comments:

  1. Salam K.ida..lama xmkn cendawan sisir,masa kat kg dulu selalu kutip cendawan sisir yg tumbuh kat pokok getah yg dah mati..nostalgianyaaaa:)

    ReplyDelete
  2. Alahai Kak Ida, kecurrr jer. Especially cendawan kukur tu...

    ReplyDelete
  3. dari atas sampai bawah semuanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


    umph!!!

    ReplyDelete
  4. WW pun dah buat ramai berdesup dtg sini nak tgk hasil air tangan kak ida.. :D

    ReplyDelete
  5. Kak Ida..
    Dah lama x makan kulat sisir ni.. ingat zaman kecik2 dulu masa kat kg, hujan je meriahla kulat sisir ni.. masak gulai lemak cili padi @ kari sedap sangat..

    ReplyDelete
  6. aduh... teringinya nak makan kulat masak lemak cili padi... dah lama cari.... nasib baik tak mengandung, kalau tak kempunan... hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...