Tuesday, January 18, 2011

nasi goreng cili kering...

sedap nampak nasi goreng kat photo atas nikan...tapi memang sedap...saya dah rasa...hehe...sebenarnya lebih afdal saya namakannya, nasi goreng lebih-lebihan...kerana memang semuanya lebih makanan dinner malam tadi, i.e. nasi putih, ikan bilis goreng dengan cili kering dan lobak masin, sambal belacan, sayur kobis tu tambahan dan telur yang memang mesti ada setiap kali saya menggoreng nasi dan perisanya samada cube atau sos ikan...

tapi tak boleh makan nasi goreng selalu sangat terutama untuk sarapan pagi kerana badan jadi malas dan mengantuk...kedua, apa lagi kalau bukan kolesterol...cuma masakan saya memang menggunakan minyak canola yang rendah lemak dan tidak berkolesterol.

1 comment:

  1. sedap kan?..sama lah kita breakfast nasi goreng je hari ini..

    ReplyDelete