Tuesday, December 7, 2010

nasi goreng, sandwich dan cucur badak

banyaklah pulak hidangan sarapan saya pagi ini (mesti ada yang komen macam tu kan!)...tapi semuanya lebih-lebihan makanan semalam je....cucur badak tu buat minum petang semalam, ada lebihnya dan pagi ni di goreng....nasi goreng pulak memang tiap-tiap pagi ada...sebab memang setiap hari ada saje nasi semalam yang berlebihan...dan itu sajalah yang si elah (maid) tu tau buat untuk breakfast....nasi goreng. Sandwich tu pulak hubby nak makan....pagi-pagi lagi dia dah bersiap nak pi sabit rumput kat padang golf kgpa...sebelum peluh keluar menitis dan menapak beratus meter di padang golof (ini bahasa Indonesia) tu...perut perlu di isi terlebih dulu, kalau tak nanti tak larat nak pukul bola....hehe...

1 comment:

  1. lama ke maid kak ida ni berkhidmat dgn family akak? bertuah dia dapat majikan yg baik

    errr... ada kerja kosong tak?

    ReplyDelete