Monday, November 8, 2010

sambal sosej

ni hanyalah sebagai idea....jika anda dah takda modal nak masak apa...atau pun dalam keadaan desperate takda lauk dalam freezer dan yang ada hanya sosej macam ni...buat jelah sambal....lepas tu kalau lagi nak senang, masak nasi lemak...habis cerita...hehe...sebenarnya nilah yang saya buat kalau tiba mood yang tak berapa nak rajin tu....tapi anak-anak saya ni memang suka makan sosej tak kira masak macam mana cara sekali pun...:)

No comments:

Post a Comment